Strona Główna
Punkty Sprzedaży

53-204 Wrocław
ul.Ojca Beyzyma 20b
Kontakt:
telefon 71 333 27 28
fax 71 707 24 36
tel. kom. 601 312 869
tel. kom. 502 209 006
e-mail Wydawnictwo
Szukaj książki:
Wpisz słowo (część tytułu lub autor) aby wyszukać książkę
Oferta Detaliczna
Budownictwo (45)
Chemia (1)
Ekonomia (1)
Elektrotechnika (1)
Języki Obce (10)
Konferencje (22)
Lit. dziecięca (6)
Literatura (23)
Matematyka (4)
Mechanika-Statyka (3)
Optyka (2)
Oferta dla Księgarni i Hurtowni

POLECAMY



Mosty w dziejach Polski
Jan Biliszczuk
210.00 PLN


Wybrane zagadnienia modelowania przęseł mostów belkowych
Cena: 35.70 PLN
Cena zawiera 5% VAT
Koszt Wysyłki: 12.50 PLN *
Cena zawiera 23% VAT
Autorzy: Wojciech Lorenz
Maciej Kożuch
Sebastian Balcerowiak
Rok wydania: 2018
Format: B5
ISBN: 978-83-7125-280-8
Liczba stron: 168
Okładka: miękka
(*) jest to minimalny koszt zamówienia jednego egzemplarza danej książki przy płatności przelewem oraz przesyłce ekonomicznej. Przy wybraniu innej opcji płatności lub wysyłki a także przy większym zamówieniu koszt wysyłki może się różnić.

Od Autorów:
Konstrukcje zespolone stalowo-betonowe tworzą formy konstrukcyjne, w których dąży się do optymalnego wykorzystania materiałów – umiejscawia się stal w strefi e rozciąganej, natomiast beton w strefi e ściskanej. Dążąc do ich efektywnej współpracy zespala się je przy pomocy połączenia ścinanego. W ostatnich latach nastąpił dynamiczny rozwój konstrukcji mostowych zespolonych stalowo-betonowych, jako konsekwencja wdrażania nowego systemu zespalania composite dowels. Powstają nowe formy strukturalne łączenia stali z betonem. Koniecznym następstwem rozwoju technologii jest rozwój metod obliczeniowych.
Niniejsza praca stanowi próbę przybliżenia metod projektowania przęseł mostów belkowych z konwencjonalnych (klasycznych) dźwigarów zespolonych stalowo-betonowych. Położono nacisk na wybrane zagadnienia charakterystyczne dla współczesnych sposobów modelowania konstrukcji zespolonych. Przedstawiono obszerny przykład obliczeniowy z zakresu modelowania oraz wymiarowania konstrukcji tego typu.


Spis Treści


Wrocławska Seria Wydawnicza Inżynierii Mostowej

Katedra Mostów i Kolei (do 2014 roku Zakład Mostów) Wydziału Budownictwa Lądowego i Wodnego Politechniki Wrocławskiej ma siedemdziesięcioletnią historię. Obecnie o pozycję Zakładu troszczy się już czwarte pokolenie pracowników. Naczelną dewizą Zakładu był zawsze ścisły związek badań naukowych i wdrożeń technicznych z dydaktyką. Zaangażowanie pracowników Zakładu na polu eksperckim, projektowym i realizacyjnym zaowocowało wszechstronnym doświadczeniem i bogatym archiwum, w którym zgromadzono wiele ciekawych, wartych upowszechnienia opracowań.
Dwanaście lat temu postanowiliśmy udostępnić dorobek wrocławskiej szkoły mostowej, co zaowocowało pomysłem wydawniczym pt. „Wrocławska Seria Wydawnicza Inżynierii Mostowej”. Mieliśmy wówczas nadzieję wydawać rocznie przynajmniej jedną pozycję serii, która będzie dotyczyć aktualnych problemów polskiej inżynierii mostowej. Pragniemy, by poszczególne tomy były ściśle związane z praktyką inżynierską i równocześnie miały walor dydaktyczny.
Seria adresowana jest do inżynierów i studentów chcących poszerzyć swoją wiedzę i umiejętności w zakresie najnowszych osiągnięć inżynierii mostowej. Przewidywaliśmy, że w serii wydawane będą głównie prace autorów ze środowiska wrocławskiego, ale dopuszczamy możliwość wydawania również prac autorów z innych środowisk. Dotychczas w ramach Wrocławskiej Serii Wydawniczej Inżynierii Mostowej ukazały się:

  1. Projektowanie stalowych kładek dla pieszych - II Wydanie
  2. Obliczenia mostów z betonowych belek prefabrykowanych - II Wydanie
  3. Modelowanie mostowych konstrukcji gruntowo-powłokowych
  4. Modelowanie sprężenia mostów
  5. Budowa konstrukcji gruntowo-powłokowych
  6. Mosty betonowe wznoszone metoda sekcja po sekcji
  7. Ruchome obciążenia obiektów mostowych
  8. Mosty łukowe w Polsce. Historia, współczesność, przyszłość
  9. Mosty wstęgowe
  10. Wybrane zagadnienia modelowania przęseł mostów belkowych
  11. Belkowe mosty betonowe

e-mail:
hasło:


Konto Bankowe:

41 1940 1076 3015 6261 0000 0000




NOWOŚĆ



Belkowe mosty betonowe
Praca Zbiorowa
33.60 PLN