|
Projektowanie stalowych kładek dla pieszych - II Wydanie
|
|
Cena:
|
31.50
PLN |
|
Cena zawiera 5% VAT
|
Koszt Wysyłki:
|
20.50 PLN *
|
|
Cena zawiera 23% VAT
|
Autorzy: |
Jan Biliszczuk
|
|
Wojciech Barcik
|
|
Czesław Machelski
|
|
Jerzy Onysyk
|
Rok wydania:
|
2007
|
Format:
|
B5
|
ISBN: |
978-83-7125-159-7
|
Liczba stron:
|
166
|
Okładka:
|
miękka
|
|
niedostępne
|
|
|
(*) jest to minimalny koszt zamówienia jednego egzemplarza danej książki przy płatności przelewem oraz przesyłce ekonomicznej. Przy wybraniu innej opcji płatności lub wysyłki a także przy większym zamówieniu koszt wysyłki może się różnić.
|
Pierwsze wydanie tej książki, otwierającej jednocześnie „Wrocławską Serię Wydawniczą Inżynierii Mostowej”, przypadło na 2004 rok. Pozycja cieszyła się dużym zainteresowaniem wśród czytelników z branży projektowo-budowlanej, dlatego tytuł doczekał się wznowienia. W stosunku do pierwszego wydania zespół autorów z Zakładu Mostów Instytutu Inżynierii Lądowej Politechniki Wrocławskiej dokonał drobnych zmian redakcyjnych.
Książka w sposób ściśle praktyczny przedstawia problemy inżynierii mostowej związane z projektowaniem i budową stalowych kładek dla pieszych. W pracy, która jest adresowana do inżynierów projektantów i studentów, przedstawiono wybrane zagadnienia dotyczące projektowania stalowych kładek dla pieszych wraz z przykładami obliczeń.
Książka omawia następujące zagadnienia:
Podstawy projektowania
Kształtowanie stalowych kładek dla pieszych
Analizę statyczną i dynamiczną
Stany montażowe
Systemy podwieszeń dla małych obiektów mostowych
Obliczenia projektowe na przykładzie dwóch wrocławskich kładek.
Wrocławska Seria Wydawnicza
Inżynierii Mostowej
Zakład Mostów Instytutu Inżynierii Lądowej Politechniki Wrocławskiej ma ponad
sześćdziesięcioletnią historię. Obecnie o pozycje˛ Zakładu troszczy się już czwarte pokolenie
pracowników. Naczelną dewizą Zakładu był zawsze ścisły związek badań naukowych i wdrożeń technicznych z dydaktyką.
Zaangażowanie pracowników Zakładu na rynku eksperckim, projektowym i realizacyjnym
zaowocowało wszechstronnym doświadczeniem poszczególnych osób i bogatym
archiwum, w którym zgromadzono wiele ciekawych, wartych upowszechnienia opracowań.
Postanowiliśmy więc udostępnić szerzej dorobek wrocławskiej szkoły mostowej, co zaowocowało pomysłem wydawniczym pt. „Wrocławska Seria Wydawnicza Inżynierii
Mostowej”. Mamy nadzieje˛ wydawać rocznie przynajmniej jedną pozycje˛ w serii, która będzie dotyczyć aktualnych problemów polskiej inżynierii mostowej. Pragniemy, by poszczególne tomy były ściśle związane z praktyką i miały pewien walor dydaktyczny.
Seria adresowana jest do inżynierów i studentów chcących poszerzyć swoją wiedzę i umiejętności w zakresie najnowszych osiągnięć inżynierii mostowej.
Dotychczas w serii ukazały się:
- Projektowanie stalowych kładek dla pieszych - II Wydanie
- Obliczenia mostów z betonowych belek prefabrykowanych - II Wydanie
- Modelowanie mostowych konstrukcji gruntowo-powłokowych
- Modelowanie sprężenia mostów
- Budowa konstrukcji gruntowo-powłokowych
- Mosty betonowe wznoszone metoda sekcja po sekcji
- Ruchome obciążenia obiektów mostowych
- Mosty łukowe w Polsce. Historia, współczesność, przyszłość
- Mosty wstęgowe
- Wybrane zagadnienia modelowania przęseł mostów belkowych
- Belkowe mosty betonowe
- Kierunki rozwojowe mostownictwa
- Badania mostowych konstrukcji gruntowo-powłokowych
- Katastrofy mostów. Historia i teraźniejszość
- Ekologiczne obiekty gruntowo-powłokowe w budownictwie komunikacyjnym
- An introduction to bridge engineering Terminology. Wprowadzenie do terminologii inżynierii mostowej
|
|
|