Rok zał. 1992

Punkty Sprzedaży
Kontakt:
telefon 71 333 27 28
tel. kom. 601 312 869
tel. kom. 502 209 006
e-mail Wydawnictwo
Szukaj książki:
Wpisz słowo (część tytułu lub autor) aby wyszukać książkę
Dolnośląskie Wydawnictwo Edukacyjne
Dane firmowe
Historia
Lista publikacji
Dla autorów
Zasady etyki
Procedura recenzji
Procedura publikacji
Oferta Detaliczna
Budownictwo (50)
Chemia (1)
Ekonomia (1)
Elektrotechnika (2)
Języki Obce (7)
Konferencje (14)
Lit. dziecięca (6)
Literatura (21)
Matematyka (5)
Mechanika-Statyka (3)
Optyka (4)
Oferta dla Księgarni i Hurtowni
e-mail:
hasło:
Marketing
Cena: 15.75 PLN
Cena zawiera 5% VAT
Koszt Wysyłki: 20.50 PLN *
Cena zawiera 23% VAT
Autor: Jolanta Minajew
Rok wydania: 0000
Format:
ISBN: 83-7125-071-1
Liczba stron: 0
Okładka: miękka
(*) jest to minimalny koszt zamówienia jednego egzemplarza danej książki przy płatności przelewem oraz przesyłce ekonomicznej. Przy wybraniu innej opcji płatności lub wysyłki a także przy większym zamówieniu koszt wysyłki może się różnić.
Ćwiczenia zgodne są z planem nauczania w III i IV klasach liceum handlowego z zakresu marketingu. Książka zawiera problemy marketingowe ściśle związane z realiami rynku. Omówione w ćwiczeniach przypadki mogą być formą podsumowania ,powtórki, materiału a nawet sprawdzianu wiadomości. Sposób formułowania zadań odpowiada nowej formie egzaminu z przygotowania zawodowego. Większość ćwiczeń wymaga od ucznia zdefiniowania zaistniałego w firmie problemu, ustosunkowania się do metod działania przedsiębiorstwa oraz zaproponowania własnych działań strategicznych.


NOWOŚĆ



OKULARY - Podręcznik dla optyków - Cześć I
Marek Zając
63.00 PLN



POLECAMY



Mosty w dziejach Polski
Jan Biliszczuk